Opcje przeglądania
Cena
  • od
    do

Socjologia

Hans Joas, Powstawanie wartości PRODUKT NIEDOSTĘPNY

Hans Joas, Powstawanie wartości PRODUKT NIEDOSTĘPNY
Hans Joas, Powstawanie wartości PRODUKT NIEDOSTĘPNY

Przełożył Michał Kaczmarczyk

Czym właściwie jest wartość oraz na czym polega relacja między wartościami a przywiązaniem do wartości? Czy pojęcie wartości jest pojęciem filozoficznym w ogóle możliwym dziś jeszcze do zaakceptowania, czy też może publiczna dyskusja o wartościach jest beznadziejnie staromodna i nieadekwatna do stanu współczesnej świadomości filozoficznej?

Dostępność: brak towaru

Cena:

28,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
szt.

Henryk Banaszak i Leszek Rowicki, Pamięć, wiedza, wyobraźnia PRODUKT NIEDOSTĘPNY

Henryk Banaszak i Leszek Rowicki, Pamięć, wiedza, wyobraźnia PRODUKT NIEDOSTĘPNY
Henryk Banaszak i Leszek Rowicki, Pamięć, wiedza, wyobraźnia PRODUKT NIEDOSTĘPNY

Autorzy interesowali się uwarunkowaniami świadomości politycznej młodzieży w różnych fazach socjalizacji jednostki. Przede wszystkim uwzględnili charakterystyki tych życiowych okoliczności i tych cech osobowościowych respondenta, które są skutkiem funkcjonowania jednostki w okresie wczesnej młodości w rodzinie, a potem w szkole i pracy.

Dostępność: brak towaru

Cena:

18,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
szt.

Howard Schuman, Metoda i znaczenie w badaniach sondażowych

Howard Schuman, Metoda i znaczenie w badaniach sondażowych
Howard Schuman, Metoda i znaczenie w badaniach sondażowych

Przełożyła Agata Grabowska, redakcja naukowa Antoni Sułek

Najsłabszym punktem badań przy użyciu metody sondażowej jest trafne określenie znaczenia udzielonych przez badanych odpowiedzi. Kwestia ta dotyczy zwłaszcza komunikacji publicznej – nacisk kładzie się tam na procenty odpowiedzi, a ich znaczenie często pozostaje niewypowiedziane, niejasne i trudne do uchwycenia.

Dostępność: na wyczerpaniu

Cena:

31,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
szt.

Izabela Franckiewicz-Olczak, Sztuka interaktywna. Społeczny kontekst odbioru. Perspektywy Ervinga Goffmana a nowe media PRODUKT NIEDOSTĘPNY

Izabela Franckiewicz-Olczak, Sztuka interaktywna.  Społeczny kontekst odbioru. Perspektywy Ervinga Goffmana a nowe media PRODUKT NIEDOSTĘPNY
Izabela Franckiewicz-Olczak, Sztuka interaktywna. Społeczny kontekst odbioru. Perspektywy Ervinga Goffmana a nowe media PRODUKT NIEDOSTĘPNY

Książka traktuje o sztuce interaktywnej widzianej z perspektywy socjologicznej, przedstawia sposoby przejawiania się dzieł, bada warunki ich odbioru, choć w przypadku tej sztuki „odbiór staje się tożsamy z interakcją”.

Dostępność: brak towaru

Cena:

26,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
szt.

Janusz Mariański, Religia w społeczeństwie ponowoczesnym. Studium socjologiczne PRODUKT NIEDOSTĘPNY

Janusz Mariański, Religia w społeczeństwie ponowoczesnym. Studium socjologiczne   PRODUKT NIEDOSTĘPNY
Janusz Mariański, Religia w społeczeństwie ponowoczesnym. Studium socjologiczne PRODUKT NIEDOSTĘPNY

Coraz więcej ludzi współczesnych, postawionych wobec alternatywy ,,religijność kościelna albo niereligijność” decyduje się na trzecią drogę, a mianowicie, na religijność pozakościelną, będącą ,,pluralistyczną i nieciągłą trajektorią biografii”. Poza Kościołami rozwijają się różne formy duchowości (,,nie jestem religijny, ale poszukuję duchowości”).

Dostępność: brak towaru

Cena:

23,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
szt.

Janusz Mucha, Codzienność i odświętność. Polonia w South Band PRODUKT NIEDOSTĘPNY

Janusz Mucha, Codzienność i odświętność. Polonia w South Band PRODUKT NIEDOSTĘPNY
Janusz Mucha, Codzienność i odświętność. Polonia w South Band PRODUKT NIEDOSTĘPNY

Przedmiotem tej pracy są etniczne aspekty życia codziennego i etniczne aspekty odświętności jednej, niewielkiej zbiorowości polonijnej w South Bend w stanie Indiana w USA.

Dostępność: brak towaru

Cena:

9,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
szt.

Jean-Claude Kaufmann, Ego. Socjologia jednostki. Inna wizja człowieka i konstrukcji podmiotu PRODUKT NIEDOSTĘPNY

Jean-Claude Kaufmann, Ego. Socjologia jednostki. Inna wizja człowieka i konstrukcji podmiotu PRODUKT NIEDOSTĘPNY
Jean-Claude Kaufmann, Ego. Socjologia jednostki. Inna wizja człowieka i konstrukcji podmiotu PRODUKT NIEDOSTĘPNY

Przełożył Krzysztof Wakar

Zagadnienie jednostki stanowi coś w rodzaju czarnej dziury w socjologii. Pomijanie tego problemu tworzy warunki, w których dochodzi do jałowego starcia między różnymi szkołami, i sprawia, że próby analizy konkretnych powiązań są zdane na niepowodzenie.

Dostępność: brak towaru

Cena:

23,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
szt.

Jean-Claude Kaufmann, Niezwykła historia szczęśliwej miłości

Jean-Claude Kaufmann, Niezwykła historia szczęśliwej miłości
Jean-Claude Kaufmann, Niezwykła historia szczęśliwej miłości

Przełożyła Alina Kapciak

Śledząc zmienne losy miłości, Kaufmann daje nam oryginalny i wręcz ekscytujący, niezwykle erudycyjny wgląd w przemiany kultury w ogóle, przede wszystkim europejskiej, ale nie tylko.

Dostępność: na wyczerpaniu

Cena:

24,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
szt.

Julien Damon, Wykluczenie PRODUKT NIEDOSTĘPNY

Julien Damon, Wykluczenie PRODUKT NIEDOSTĘPNY
Julien Damon, Wykluczenie PRODUKT NIEDOSTĘPNY

Przełożyła Agnieszka Karpowicz

Pojęciem wykluczenia można objąć osoby długotrwale bezrobotne, ludzi mających złe warunki mieszkaniowe, osoby korzystające z zapomogi socjalnej, upośledzonych, imigrantów określanych jako nielegalni lub bez dokumentów tożsamości, a także młodych ludzi przesiedlonych i zamieszkujących dzielnice wrażliwe czy osoby bezdomne.

Dostępność: brak towaru

Cena:

17,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
szt.

Kamil Miszewski, Zabójcy w więzieniu. Adaptacja więźniów długoterminowych do warunków izolacji PRODUKT NIEDOSTĘPNY

Kamil Miszewski, Zabójcy w więzieniu. Adaptacja więźniów długoterminowych do warunków izolacji PRODUKT NIEDOSTĘPNY
Kamil Miszewski, Zabójcy w więzieniu. Adaptacja więźniów długoterminowych do warunków izolacji PRODUKT NIEDOSTĘPNY

Główną zawartość książki stanowią studia przypadków piętnastu polskich skazanych, mających za sobą ekstremalnie długi czas kary (co najmniej 20 lat). Na podstawie analizy ich akt i wywiadów z nimi autor kreśli portret polskiego więźnia długoterminowego.

Dostępność: brak towaru

Cena:

42,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
szt.

Kamil Miszewski, Zabójcy w więzieniu. Adaptacja więźniów długoterminowych do warunków izolacji PRODUKT NIEDOSTĘPNY

Kamil Miszewski, Zabójcy w więzieniu. Adaptacja więźniów długoterminowych do warunków izolacji PRODUKT NIEDOSTĘPNY
Kamil Miszewski, Zabójcy w więzieniu. Adaptacja więźniów długoterminowych do warunków izolacji PRODUKT NIEDOSTĘPNY

Główną zawartość książki stanowią studia przypadków piętnastu polskich skazanych, mających za sobą ekstremalnie długi czas kary (co najmniej 20 lat). Na podstawie analizy ich akt i wywiadów z nimi autor kreśli portret polskiego więźnia długoterminowego.

Dostępność: brak towaru

Cena:

42,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
szt.

Krzysztof Olechnicki, Antropologia obrazu. Fotografia jako metoda, przedmiot i medium nauk społecznych

Krzysztof  Olechnicki, Antropologia obrazu. Fotografia jako metoda, przedmiot i medium nauk społecznych
Krzysztof Olechnicki, Antropologia obrazu. Fotografia jako metoda, przedmiot i medium nauk społecznych

Pionierska w Polsce praca, ukazująca miejsce, rolę i znaczenie fotografii oraz innych mediów wizualnych w naukach społecznych. Całość tej problematyki określa autor tytułowym mianem antropologii obrazu.

Dostępność: brak towaru

Cena:

24,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
szt.

Krzysztof Olechnicki, New Age. Kościół wobec wyzwania Wodnika

Krzysztof  Olechnicki, New Age. Kościół wobec wyzwania Wodnika
Krzysztof Olechnicki, New Age. Kościół wobec wyzwania Wodnika

Praca Krzysztofa Olechnickiego New Age. Kościół wobec wyzwania Wodnika została uhonorowana nagrodą im. Floriana Znanieckiego przyznaną przez Polskie Towarzystwo Socjologiczne za najlepszą pracę magisterską z socjologii obronioną w 1995 roku.

Dostępność: na wyczerpaniu

Cena:

9,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
szt.

Kultura dominująca jako kultura obca. Mniejszości kulturowe a grupa dominująca w Polsce PRODUKT NIEDOSTĘPNY

Kultura dominująca jako kultura obca. Mniejszości kulturowe a grupa dominująca w Polsce PRODUKT NIEDOSTĘPNY
Kultura dominująca jako kultura obca. Mniejszości kulturowe a grupa dominująca w Polsce PRODUKT NIEDOSTĘPNY

Redakcja naukowa Janusz Mucha

U podłoża narodowej kultury polskiej leżą takie podstawowe wartości, jak wolność, religijność, patriotyzm. Wartości te przejawiają się w zachowaniach Polaków, ale też w ich dorobku artystycznym.

Dostępność: brak towaru

Cena:

17,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
szt.

Kultura narodowa i polityka PRODUKT NIEDOSTĘPNY

Kultura narodowa i polityka PRODUKT NIEDOSTĘPNY
Kultura narodowa i polityka PRODUKT NIEDOSTĘPNY

Redakcja naukowa Joanna Kurczewska

Presje globalizacyjne zachęcają do poszukiwania źródeł i uzasadnień dla oporu lub innowacji kulturowych, zmuszają do zastanowienia się nad tym wszystkim, co może rodzić i budować zaufanie Polaków do nowego porządku.

Dostępność: brak towaru

Cena:

23,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
szt.

Leszek Korporowicz, Tworzenie sensu. Język. Kultura. Komunikacja PRODUKT NIEDOSTĘPNY

Leszek Korporowicz, Tworzenie sensu. Język. Kultura. Komunikacja PRODUKT NIEDOSTĘPNY
Leszek Korporowicz, Tworzenie sensu. Język. Kultura. Komunikacja PRODUKT NIEDOSTĘPNY

Pytanie: Jak przebiega proces tworzenia sensu?, z pewnością należy do tych, które bardziej inspirują, niż znajdują wyczerpującą odpowiedź. Już samo postawienie tego pytania odsłania wieloaspektowy i wielopoziomowy charakter fenomenu kultury i uwrażliwia na nieunikniony niemal na gruncie nauk szczegółowych redukcjonizm kryjący się w wyborze kierunku i metod analiz.

Dostępność: brak towaru

Cena:

7,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
szt.

Maciej Gdula, Trzy dyskursy miłosne

Maciej Gdula, Trzy dyskursy miłosne
Maciej Gdula, Trzy dyskursy miłosne

Dziś nie wystarczy powiedzieć, że wszystko wokół nas płynie, bezustannie podlega zmianie i nie daje się ująć w żadne stabilne kategorie. Trzy dyskursy miłosne to rekonstrukcja odmiennych sposobów radzenia sobie z doświadczaną powszechnie trudnością uporządkowania relacji intymnych.

Dostępność: na wyczerpaniu

Cena:

15,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
szt.

Magdalena Piłat-Borcuch, Design, designer i metamorfozy miejskie. Studium socjologiczne PRODUKT NIEDOSTĘPNY

Magdalena Piłat-Borcuch, Design, designer i metamorfozy miejskie. Studium socjologiczne  PRODUKT NIEDOSTĘPNY
Magdalena Piłat-Borcuch, Design, designer i metamorfozy miejskie. Studium socjologiczne PRODUKT NIEDOSTĘPNY

W jaki sposób design i designerzy kształtują przestrzeń miejską i relacje społeczne? Jak należy projektować przestrzeń miejską, by coraz lepiej odpowiadała potrzebom jej użytkowników?

Dostępność: brak towaru

Cena:

28,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
szt.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl