Maryla Hopfinger, Literatura i media. Po 1989 roku

Dostępność: średnia ilość
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 26,00 zł
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena regularna:

26.00
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką:
Cena w innych sklepach: 32,50 zł
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni

Opis

Profesor dr hab. Maryla Hopfinger bada współczesną kulturę – jej przemiany, właściwości i funkcje. Nowatorska konstrukcja książki odsłania obecną sytuację literatury wobec ekspansji mediów: przeobrażenia literatury drukowanej, rozwój literatury audialnej i elektronicznej; ważne miejsce zajmują paralelne narracje audiowizualne – film autorski, seriale telewizyjne, fabularne gry komputerowe.

Gromadzona przez lata interdyscyplinarna wiedza autorki, uważna, wnikliwa obserwacja zachodzących na naszych oczach przemian, wyważone sądy, umiejętność jasnego i przejrzystego wykładu myśli wyróżniają tę pozycję. Nie ma dziś na rynku książki o tak szerokich horyzontach, tak mądrze syntetycznej, tak jasno napisanej, tak głęboko zaangażowanej we współczesność i tak aktualnej.

 

Rok wydania: 2010
Wydanie pierwsze
Format 130x208 mm
Liczba stron: 300
Oprawa twarda
ISBN 978-83-7459-118-8
Cena katalogowa 32,50 zł
Projekt okładki i stron tytułowych: Ireneusz Sakowski

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl