Producent
Cena
-
od
do
(ENS) Bruno Ollivier, Nauki o komunikacji. Teoria i praktyka
Przełożyła Iwona Piechnik
Bruno Ollivier, wybitny francuskiej badacz problemów komunikacji, specjalista od kwestii tożsamości człowieka współczesnego, jest profesorem na Uniwersytecie Antyli i Gujany, a także wykładowcą na Uniwersytecie Paris-Sorbonne (Paris-IV), oraz członki...
Dostępność: duża ilość
(ENS) Kino po kinie. Film w kulturze uczestnictwa
Redakcja naukowa Andrzej Gwóźdź
Pomysłodawca tomu, Andrzej Gwoźdź, jest wytrawnym znawcą przedmiotu, znakomicie zorientowanym w dyskursie światowym oraz szerszych kontekstach filozoficznych i socjologicznych problemu. Projekt Gwoździa trafia w samo sedno „gorącej” problematyki bada...
Dostępność: duża ilość
(ENS) Patrick Savidan, Wielokulturowość
Przełożyła Ewa Kozłowska
Różnorodność etniczno-kulturowa nie jest czymś nowym: stanowi fundament historii ludzkości. Czymś nowym jest natomiast idea, że państwo powinno liczyć się z różnorodnością cechującą jego populację. W zglobalizowanym świecie...
Dostępność: duża ilość
(ENS) Piotr Zawojski, Sztuka obrazu i obrazowania w epoce nowych mediów
Wiedza o sposobie istnienia i funkcjonowania obrazów we współczesnej kulturze epoki nowych mediów nie doczekała się jeszcze u nas ujęcia monograficznego. Taką lukę wypełni książką Piotra Zawojskiego. Autor daje nowatorski wgląd w pole twórczych zasto...
Dostępność: na wyczerpaniu
Karina Banaszkiewicz, Audiowizualność i mimetyki przestrzeni. Media – Narracja – Człowiek
Media produkujące obrazy ewoluowały i nadal się zmieniają. Narzędzia wspomagające zmysły człowieka zyskują nowe możliwości. Powstały maszyny do widzenia, zdolne utrwalać doświadczenie wedle swych matryc czasu i przestrzeni.
Dostępność: na wyczerpaniu