



Producent
Cena
-
od
do
(ENS) Anne Friedberg, Wirtualne okno. Od Albertiego do microsoftu

Przełożyli Agnieszka Rejniak-Majewska i Michał Pabiś-Orzeszyna
Anne Friedberg jest wybitną badaczką audiowizualności, autorką kanonicznej dla filmoznawców i kulturoznawców książki Window Shopping. Cinema and the Postmodern. Jej nowsza praca The Virtual Window. From Alberti to Microsoft zajęła już podobne miejsce...
Dostępność: duża ilość
(ENS) Régis Debray, Wprowadzenie do mediologii

Przełożyła Alina Kapciak
Książką Régisa Debraya jest pierwszym systematyzującym opracowaniem wiedzy o mediologii, nowej powstającej na naszych oczach dziedzinie badań nad szeroko pojętymi przekaźnikami. W polu współczesnej humanistyki wyróżnia ją fakt, iż jest ona z gruntu i...
Dostępność: duża ilość
(ENS) Siegfried Zielinski, Archeologia mediów

O głębokim czasie technicznie zapośredniczonego słuchania i widzenia
Przełożyła Krystyna Krzemieniowa
Siegfried Zielinski należy do klasyków współczesnego medioznawstwa. Jego wcześniejsza monografia Audiovisonen. Kino und Fernsehen als Zwischenspiele in der Geschichte (1989), przetłumaczona na wiele języków, należy nieodmiennie do światowego kanonu m...
Dostępność: duża ilość